my beLOVEd follower

Sunday, January 23, 2011

Student = instant mee. Agree??

Dah malam2 buta neh, kalau tidoq lambat lagilah lapaq pewotnya.bukan tak makan petang pon. let me think arini aku makan ape je.. (kerut dahi jap ) .. lunch aku hanya makan bihun sup je coz laok banyak dah habes. sedey2. padahal aku dah aim nak makan laok ayam arini neh. haih~ petang aku makan toaster ngan jem je in which takdela kenyang sangat. soo, no wonderla aku lapa ok!


jom pekena Kimchi Ramen + Nescafe panas neh!

background tuh sila abaikan. atas meja memang bersepah and gambar family itu wajibul ghunnah ye diletak atas meja. ngee~

sebenornya takdela sedap mana ramen neh. masam sket kuahnya. baek beli indomee tomyam. lagi sedap kot. huhu~ ni pon sebab rembat adeq aku punyer kat uma. baek pulak dia tahun ni tak nak makan megi. cakap nanti 'AKU BODOH'. ceh.kecohh betol. baru nak amek PMR kot. actually bukan jadi bodohla.cuma lembab sket je otaknya. haha!

berbalik kepada tajuk atas tuh, aku takdela agree sangat. cuma standardla student ngan megi. senang kot nak buat. murah pon ye jugak. lagi dah malam malam camneh, mana ade cafe U yang bukak en, so megi jugakla pujaan hatiku! ;p

0 juta orang sayang aku:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails