my beLOVEd follower

Wednesday, May 18, 2011

Buah baek untuk SPERMA.

Ingin aku fokuskan disini adalah VITAMIN C baik untuk sperma ye anak anak. Tahu tak buah ape yang ade vitamin C? meh aku kasi tau ye.....

" Beberapa penelitian menunjukkan suplemen yang mengandungi vitamin C dan asid amino dapat membantu meningkatkan KUALITI sperma. Hal ini dibuktikan dalam sebuah penyelidikan yang dilakukan terhadap 47 lelaki yang mempunyai sperma kurang kualiti. Mereka diberikan 3g vitamin C dan asid amino sehari. Ternyata, suplemen tersebut mampu meningkatkan jumlah sperma. "
~majalah RAPI~

Jadi, kepada cowok2 diluar sana, amalkanlah pemakanan yang sihat and makan la BUAH selalu ok. Banyak khasiatnye lagipon. Bukan ntuk sperm korangg je, but for ur health as well. Plus, stop smoking lah. Tak sayang nyawa takpe, tapi jangan libatkan orang keliling jugak ye. Aku benci betol smoker yang obviously menyembur asap kat orang. hape kau ingat macho sangat ke camtu? Macam HAROMM ade la. ceit~ *tibe2 emo pasal smokers lak. ;p

maaf kepada yang terasa.

jom amalkan makan BUAH-BUAHAN! ^^
*tapi gamba oren je atas neh. takpela. korang tau kan buah-buahan tu ape.. ;p

p/s = 19th birthday mama lah. Ape nak bagi adiah neh? haiyo~

12 juta orang sayang aku:

Syuxer said...

buah saya kurang makan..tapi ulam2an memang saya makan selalu..heheh

kjaharun said...

hah tuk lelaki2 yang nk kn sperma yg byk, mkn la makanan yg mngandungi vitamin c ye... hahahah
tebaik laaa~~~

beLLa said...

takpela. ulaman pon ok ape. sayur segar ^^

beLLa said...

kjaharun :

yea2. nampaknye begitulah.HEHE

Red said...

kena banyak makan buah oren ni =.=

beLLa said...

betol2. ;p

shafmechy said...

sy dh lama tak makan buah-buahan..bahaya utk masa depan ni

beLLa said...

HEHE. jadinya, mula2 lah makan buah buahan yea ^^

Amir Fitri Ishak said...

terasa nie...:P

beLLa said...

ngapain sih terasa? semua buah yang ade vitamin c kau tak mkn eh? ;p

sabree hussin said...

wah kena mula amalkan ni

beLLa said...

yeap! mesti! haha ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails