my beLOVEd follower

Friday, May 27, 2011

Bibie si kuceng itam

hai semua! dah lama tak cite pasal mucuk2 aku neh. sape lagi kalau bukan si temok Bibie neh. hee~ dah berat dah dia sekarang ohh. Ingat tak aku penah wat entry pasal kuceng aku bapok?
meh aku refresh balik. KLIK SINI

ni kira sambungan nya lah. aritu mama bawak balik bunga dapat masa Hari Guru. then letak dalam cawan bawah neh. semangat si Bibie neh bau2 and terus port sebelah bunga tu. siap tidoq pon ngan bunga! comeyy betol! black and red! awesome! hahaha

Bibie pandai posing. orang nak amek gamba ye je, mesti diam and tengok camera.
ngee~

berlingkar ha tido ngan bunga.
;p

lagi 1, Bibie ni tak berbunyi sangat. tak pandai nak mengiow. tak macam si Jolie. kepoh je mulut dia. Bibie ni kalau dah merayap kat lua, susa nak jejak dia kat mana. kite punyelah memanggil dia, idak nye nak miow miow. tu yang mama pun panggil dia bapok. kalau berbunyi pon, miow dia perlahan je. lembut gitu. hehee

lagi perangai pelik si Bibie neh, suka sangat la ngintai lobang neh. belakang rumah aku, adelah lubang yang nak bagi air lalu basuh guna washing machine tu. asal dia dengar air mengalir je, semangat gi ngintai sampai nak termasuk kepala dalam lobang tu. hahahaha

macam macam ke hal la kuceng2 aku neh. maafla ye. aku memang suka nak bebel2 pasal kuceng aku neh. yelakan, kalau aku tak cite, sape lagi. ;p

nak tau pasal kuceng2 aku sekarang, ley KLIK SINI.
^^

26 juta orang sayang aku:

Miecyber said...

Pandainyer dia bergambar..

Jus Katak

beLLa said...

hehe. ikot macam tuan dia kot. ;p

humirako said...

hehe...cute cute je aktiviti die...

beLLa said...

hahaha. dah takde keje sangat binatang ni nmenyer ;p

Aida Azryn said...

Hitam-Hitam Si Tampuk Manggis, Sungguhpun Hitam Memang Manis. comel la kucing tu! ;D

beLLa said...

wah. siap ade pantun ye kak ^^
kte jawabkn bg pihak Bibie ye. mekaceh! hehe

azimah azizud-din said...

comeynye kucen...
eh..sy follow awk..^_^

apik pehe said...

hahaha..kucing ni banyak perangai tau..macam manusia gak..hehe

beLLa said...

azimah azizud-din : comey kan. macam tuan dia. haha! thanx dear ^^

beLLa said...

apik pehe : tulah.bila kte perhatikan, macam2 mende pelik dia nak buat. ;p

aisya said...

comel je.. die berkenaan dgn bunga tu.. hehe

beLLa said...

kan kan. suke sangat ngan bunga tu. tapi bunga laen kat uma takde plak dia kacau. ;p

miss.Addin said...

alala comel nya ! :D

hee have a nice day ! :)

Anak Wak Mail said...

haha..kat rumah saya ada sekor kucing hitam ni suka sendeng2 kalau saya balik..

siyes..tak suka kucing tu..sampai mimpi2 dia..demm..haha

Aida Omar said...

saya obses dgn kucing..
aduii cumeynye si itam nie pandai posing plak tu..

アヌム ちゃん said...

Salam. moshi2..singgah jalan2 bw sini~
Dah lama tak bw ni rindu pulak :)
Visit dari frommetoyou
Arigatou (^____^)

beLLa said...

miss addin : hehe. tenkiu2. kembang Bibie kalau dia bace neh. haha

beLLa said...

anak wak mail : dia nak manje2 ngan kmoo la tu ;p. lahh, tak suka, tapi sampai termimpi2 en. hebat! ;p

beLLa said...

aida omar : hehe. samela! ;p dia posing ikot tuan dia kot. haha

beLLa said...

アヌム ちゃん : moshi2 jugak. arigato sebab sudi bw ke blog ni ^^

Faridzuan said...

Kirim salam kat Bibie dengan Jolie akak tuh! Comel betul dorang! nanti sya datang, cium dorang puas-puas hehe :D

beLLa said...

boleh2. dia kirim salam balik. hahaha. diowang jantanla, tak suka laki cium2 dia. kalau pompuan, diowang suka lah. HAHA

Scya Lollita said...

cik scya ada 6 ekor baby baru ;D

beLLa said...

iye? wah! nak sekor bley? hehe

Scya Lollita said...

waaaa menatang feberett cik scya hahaha .
ggg grammmm!

beLLa said...

hehe. sabo sabo sabo. jgn geram sangat. hee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails