my beLOVEd follower

Monday, May 16, 2011

Happy Teacher's Day!


pelajar paling 'BAIK' dan 'TAK NAKAL' lah sangat.


16th MAY.

HAPPY TEACHER'S DAY for all teachers in this world.

Walaupun yang cuma sempat ajar sekejap ke, lama ke, semua tu cikgu.

Pakcik kedai yang secara tak langsung ajar matematik masa beli gula-gula pon boley dikira cikgu. Jadi hormatilah mereka ye anak anak. ^^


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Jadi cikgu ni memang best! sape penah jadi guru ganti or memang dah jadi cikgu tetap pun, mesti tau ape yang bestnya kan. Selain dapat cuti sekolah, cikgu jugak ley dapat hadiah dari anak murid. ngee~


Bila Hari Guru ni, teringat pulak tahun lepas aku jadi guru ganti kat sekolah mama aku. Masuk pulak memang dah bulan 5. terbaekla! haha. Punyer la aku godeh2 gambar lama, nak cari hadiah2 yang aku dapat dulu ntuk jelezkan korang. HAHA



boleh usha entry INI.


Disini saje nak mencapapkan murid2 aku dulu yang BAIK dan SOPAN SANTUN sangat.

tangandidadamatakeatas~

HAHA.

yea. aku sering dibuli.

iskk~

nampak macam kurang matang ye.

-_-"



tahun 4.


tahun 1.


sekian.


p/s = Waktu sekolah rendah, semangat sambut Hari Guru. tapi dah masuk U neh, nape dah tak sambut Hari Guru ye? ke kena tukar jadi Hari lecturer? Diowang ajar kite jugak kan?? why ye?

4 juta orang sayang aku:

saya_arief said...

mase hari guru.
suke dengar cikgu2 nyanyi lagi kami guru malaysia tuu.
haha.
:D

beLLa said...

hehe. time jd anak murid, suke dgr cikgu nynyi. tapi bile jd cikgu, tak nynyikn pon ;p

padle said...

waaaahhhh...ex-cikgu rupenye...selamat hari guru!

beLLa said...

tenkiu2. ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails